你妹她很快乐

Tomorrow - Julie C

想心情好些

A-水塔先生 、:

“嘈杂的声音在我脑海周围缠绕着让我做何事,将黑夜的灰暗转换成白日的光明,时刻提醒着我能做的所有事情,若我能运筹帷幄的话,若我能慢下片刻的话,停下生活向前两步......"

这首《Tomorrow》选自Julie C的专辑《Steady Ground》。Julie C原名Julie Crochetière ,是一名来自美国的年青女歌手和音乐制作人。 唱腔很独特。流行色彩,花样年华,多变的气息,是这张专辑的特色。在唱法上也是吸收了多种音乐风格,如:R&B,POP,Progressive等,都能在这张专辑上欣赏到,但却又不让人觉得杂乱无章。

歌曲旋律舒缓柔和,简单的节奏鼓点让编曲充满味道,女声简单和声部分衬托出了Julie C嗓音的味道,这是一个可以将故事诠释的淋漓尽致的声音

All the noise up in my head about what I should've done instead

Turning shades of grey to black and white

All the time reminding me about all the things that I could be

If only I could play my cards right

If I could just slow down a moment and stop living my life two steps ahead

And Mama said

JUST LET TOMORROW COME TOMORROW

IF YOU TAKE YOUR TIME TODAY

TOMORROW WILL BE OKAY

LET TOMORROW COME TOMORROW

IF YOU JUST STAY HERE TONIGHT

TOMORROW WILL BE TOMORROW WILL BE ALRIGHT

All my thoughts are torn to shreds by your big ideas bold and red


评论

热度(213)